ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Σάββατο 11 Απριλίου 2015

....Και παντα θα απορεις...τι ειμαι Γυναικα η Παιδι?

....Και παντα θα απορεις...τι ειμαι Γυναικα η Παιδι?
Τι κρατω στα χερια μου....τρυανταφυλλο η οπλο?
Με τι παιζω με κουκλες η με το τοξο και την φαρετρα μου....
Παντα θα εχεις αυτην  την απορια......Ποια να ειναι αληθεια η ηλικια μου?
Ειμαι μια Γυναικα που παρεμεινε εκει στα εφηβικα της χρονια..γιατι κατι σταματησε την σκεψη της εκει?
Η ενα παιδι που βιαστικε να μεγαλωσει αφηνωντας πισω του την αλανα  και τις φιλες του..
Ποια ειναι αραγε η ηλικια μου?Που εχω σταματησει...που εχω προχωρησει.....
πολλη λεπτο το νημα καποιος φιλος εγραψε [ εχουμε να κανουμε με νεο ανθρωπο με ωριμη σκεψη]Απορησε κανεις η ωριμη σκεψη πως εξαργυρωνεται?
Με γραντζουνιες στα γονατα και στην Ψυχη.....
Ω ναι!μονον ετσι......
Φιλος αγαπημενος της καρδιας μου ξεχωρος σε θεση που κανεις αλλος δεν μπηκε ουτε και θα μπει [και αυτο το διαβεβαιω μετα ορκου]οταν του ειπα ειμαι δυσκολη περιπτωση που μπηκες και εμπλεξες εγω ειμαι σαν την Μ Παρασκευη μου απαντησε [ Ω μου αρεσει η Μ Πρασκευη σηκωνω και τον Σταυρο]...Μου αρεσουν τα δυσκολα...
Αντε τωρα φιλε μου να λυνεις γριφους.....Γυναικα η Παιδι?Αγγελος η μαυρος Δαιμονας?
Αν τον λυσεις πες μου και μενα..μηπως προχωρησω παραπερα..μηπως μεγαλωσω η γυρισω πισω στα χαμενα παιδικα μου χρονια...
Η ιδια που αποκοιμιεται με Νεραιδες και Καστρα ονοιρευεται τον Αχιλεα και τον Μ Αλεξαντρο..
Και κει στην ακρη της Νυχτας η Ιδια που νανουριζει και μυρωνει τους φοβους της μην και ξυπνησουν...μεθα με την Φωτια της Μαχης...
Γυναικα η Παιδι?......
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου