ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ


Ποιος μπηκε μεσα σε Εκκλησια χωρις να γονατισει
και απο την Κορη του ουρανου χαρη να μην ζητησει....

Παντα στεκω στην Παναγια τον πονο μου της λεω
γιατι ειν Γυναικα..νοιωθει με....γι αυτο μπροστα της κλαιω...

Το πρωτο κερι στην Εκκλησια στην Παναγια το αναβω
και γαληνευει η Ψυχη πριν να το καταλαβω..

Της Παναγιας το εικονισμα κοιταζω και δακρυζω
και την Ψυχη μου ταπεινα μπροστα της γονατιζω..
Πες μου αν ειναι μπορετω την Παναγια να φτασω 
να νοιωσει τον αναστεναγμο που απ την καρδια μου βγαζω..

 Γονατισα στην Παναγια και ειπα Της να μου δωσει
τα εδικα σου βασανα πραμα μην σε πληγωσει...



 Δωσε μου Παναγια μου απο την δυναμη σου
και απο το κουραγιο σου απου χες στην ζωη σου...

Εσυ που εισαι στα ψηλα και οι  προσευχες σε αγγιζουν
κανε τα τοσα βασανα να μην μας απελπιζουν....

Γονατιστη παρακαλω να σε γι αυτον ασπιδα
και οντε βαδιζει στα σκοτινα να γινεσαι αχτιδα

Δεν εχω αλλη δυναμη και προσευχη να κανω
μα σου ζητω στην θεση του να πεσω να πεθανω

Οταν θα ρθει  ο κυνδηνος για να τον ακουμπισει
οτι κακο και αδικο εμενα να χτυπησει..

ποιο μοναστηρι να διαβω και να σε προσκυνησω
να τον φυλας Παρθενα μου μεχρι να ξεψυχησω..

 Ω Παναγια Δεσποινα αποψε που λυγιζω
σε Σεναναι τα δακρυα που χυνω τα χαριζω...

Διαμαντια της γης τα βασανα σου κανουνε στεφανι
και των ανθρωπων τα δακρυα Παρθενα μου γιορτανι..

 



 

























2 σχόλια:

  1. Με συγκίνησες..... Με τους στίχους και την υπέροχη φωτογραφία.... Φαντάστηκα τους γιους μου μεγάλους... Όταν δεν θα μπορώ να τους εχω κοντά μου πάντα... Θα είναι η Παναγία δίπλα τους.... Σε φιλώ Μαρία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεος να σου τα προστατευει Ειρηνη μου και η Παναγια καλη σου μερα!

      Διαγραφή