ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ....

Πατερα μου ελα στο ονειρο..πες μου δεν με λυπασε?
θελω να ακουσω να μου πεις κορη μου μην φοβασαι...


Στου ονειρου την αποστροφη θα ψαξω την μορφη σου
για να μιλησω μια φορα Πατερα στην Ψυχη σου...

Πως μπορεσες και με αφησες στον κοσμο να παλευω
και την δικη σου την μορφη Πατερα να γυρευω...

Πολλες φορες με τον Θεο κακια και αμαχη στηνω
ζιτιανα ειμαι του γυρισμου..μα λεει μου δεν στον δινω...


Οι τελευταιες λεξεις σου δυναμη στην ζωη μου
οταν μου αργοψυθιρησες το [σε αγαπω παιδι μου]

Γυρω τρυγηρω μου ζωη μα γω ζωη δεν εχω...
γιατι το  οτι εφυγες Πατερα δεν το αντεχω....

Γυριζω μονη στα βουνα και ψαχνω την μιλια σου
και ψαχνω την αγαπη σου και την παρηγορια σου...

Θυμαμαι που με φωναζες παντοτε Παλικαρι
μα ο χωρισμος σου  αλωνιστης που την αντρια εχει παρει...

Θυμαμαι που μου ορμινευες ποτε να μην δειλιασω
και πως το χρεος της Τιμης  στιγμη μην το ξεχασω...

Ανθρωποι γυρω μου πολλοι μα μοναχη γυρναω
στου πονου το αλωνισμα την ζηση σπαταλαω..
.
Εγω με κορη Σταυραετου που τον Σταυρο φορουσε
και το Αγιο Δισκοποτηρο στα χερια του κρατουσε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου