ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ

Αλοιμονο στον μασκαρα την μασκα οντε βανει..
και προσπαθει ολοχρονις τον ανθρωπο να κανει... 



Βαλε την μασκα της καρδιας Ψυχη μου προσποιησου..
και σε οσους σε πολεμησανε δειξε την δυναμη σου.


 Βαλε την μασκα σου Ψυχη τους φοβους σου να κρυψεις....
και μονο οτι θες στους γυρω σου στα ψευτικα να δειξεις...


Μασκα ποτε δεν φορεσα πιασε εσυ στολισου....
και βρες και μια ομοια να περπατα μαζι σου...


 Βγαλε τα παντελονια σου και ντυσου Μπαλαρινα..
γιατι αισθανωνται ασχημα σαν τα φορας και κεινα...


Μάσκα για τις απόκριες, μην πάεις να γυρέψεις
και δίχως μάσκα εσύ μπορείς,πολλους να περιπαίξεις.


 Και αν φορεσες την μασκα σου μονο αυτο φαντασου....
πως βλεπω κατω απο αυτην...και κεινο συλλογασου...

  

Σε οσα φτιασιδια κι αν κρυφτεις παντα ο ιδιος θα σαι..
και δεν γελαστικα στιγμη...αυτο να το θυμασαι... 




Βαλε τα αποκριατικα και κανε μια γυρα....
σαν εβγαλες τα αντρικα και ντυθεις..μπαλαρινα....

 Βαλε την μασκα της χαρας καρδια και προσποιησου
οτι γελας,ενω πονεις που ρημαξε η ζωη σου.... 



Καποιοι τις μασκες τους φωρουν για μια μερα μονο..
και αλλοι δεν τις βγαζουνε ολο τον αλλο χρονο.... 




Μασκα δεν εχω να φορω και οτι βλεπεις μετρα....
ειμαι νερο ,ειμαι φωτια,ειμαι βουνισια πετρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου