ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΥΛΟΥΡΗ

ΣΤΟΝ ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΓΥΡΕΨΑΝΕ ΛΥΡΑΡΗ
ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΣΚΕΦΤΗΚΕ ΞΥΛΟΥΡΗ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ...
ΤΑ ΑΝΩΓΙΑ ΕΔΙΑΣΚΕΛΗΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΡΦΕΣ ΠΑΤΟΥΣΕ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΕ
ΣΕ ΚΟΥΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΡΟΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΓΚΡΕΜΝΑ ΓΥΡΝΟΥΣΕ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΑΛΙΚΑΡΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΑΗΤΟ ΖΗΤΟΥΣΕ...
ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΞΕΠΕΖΕΨΕ ΑΗΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΑΜΩΝΕΙ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΧΑΡΟΝΤΑ ΛΥΡΑΡΙ ΣΕ ΛΑΒΩΝΕΙ..
ΗΝΤΑ ΓΥΡΕΥΕΙ Ο ΑΗΤΟΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΩΠΕΤΑΕΙ
ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΝΑ ΥΨΩΜΑΤΑ ΞΥΛΟΥΡΗ ΔΕΝ ΠΑΤΑΕΙ?
ΑΝ ΕΙΣΟΥΝ ΣΕ ΨΗΛΟ ΒΟΥΝΟ Ο ΧΑΡΟΣ ΘΑ ΣΚΙΑΖΩΤΑΝ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΟ ΤΟ ΠΑΛΕΜΑ ΑΗΤΕ ΜΟΥ ΘΑ ΝΙΚΟΤΑΝ...

2 σχόλια:

  1. Καλό Μεσημέρι Μαρία μου! Τι ωραίες μαντινάδες! Όταν ήμουν μικρή, κάθε Κυριακή απόγευμα φορούσα το καλό μου φόρεμα και πήγαινα με το μπαμπά μου στο μεγάλο καφενείο του χωριού που ήταν και κάτι σαν ζαχαροπλαστείο, για να μου πάρει να φάω ενα γλυκό.. Συνήθως επερνα κοκ που ήταν το αγαπημένο μου! Καθόμουν πάντα σχεδόν απέναντί από μία τεράστια κορνίζα με τη φωτογραφία του Νίκου Ξυλούρη! Έτσι τον ειχα στο μυαλό μου σαν κάποιο παραμυθένιο πλάσμα! Και οταν άκουγα τη φωνή του στις κασέτες που είχαμε στο σπίτι ανατριχιαζα πραγματικά!!! Ακόμα τον ακούω με τη συγκίνηση εκείνο του μικρού παιδιού!!!! Πολλά φιλιά Μαρία μου! Πολύ ωραία και η φωτογραφία του προφίλ σου! Η παλαιστινιακή μαντίλα μου αρέσει πολύ! Εχω κι εγω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αξεπεραστος και μοναδικος ο Ξυλουρης Ειρηνη μου στις καρδιες ολων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή