ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

ΑΝΤΥΚΡΙΣΤΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ [1]

  • Μαρια Αετου kαλο Σαββατοκυριακο!

  • Τσίτσος Βασίλειος Καλό ΣαββατοΚύριακο ξεχνάς απ' όσα λένε ,αυτοί που ζούνε μοναχοί , πως κάθε μέρα κλαίνε ...

  • Τσίτσος Βασίλειος Καλό ΣαββατοΚύριακο , δεν κάνεις δίχως ταίρι , μισό φεγγάρι πως μπορεί πανσέληνο ,να φέρει ;

  • Τσίτσος Βασίλειος Καλό ΣαββατοΚύριακο δεν έχεις σαν γνωρίζεις , πως κάποιοι άλλοι χαίρονται , όταν εσύ δακρύζεις ΄..

  • Τσίτσος Βασίλειος Καλό ΣαββατοΚύριακο , πες μου πως θές να κάνω ; Όταν δεν είσαι δίπλα μου τα λογικά μου χάνω ..

  • Μαρια Αετου αυτοι που ζουνε μοναχοι την πλαση αγγαλιαζουν και στελνουνε την προσευχη γι αυτους που αναστεναζουν...

  • Μαρια Αετου ενα φεγγαρι περπατει στου ουρανου τον θολο ειναι το ιδιο και μισο..το ιδιο ειναι και ολο...

  • Τσίτσος Βασίλειος Καλό ΣαββατοΚύριακο θα κάνω να το ξέρεις , όταν θα έρθεις δίπλα μου Αγάπη να μου φέρεις ...

  • Μαρια Αετου αν κλαιω γω δεν λαχταρω να κλαιν και οι αλλοι γυρω μια μαντιναδα της χαρας μοναχα θα τους στειλω..

  • Μαρια Αετου φερνω μοναχα   θυελες χιονι και κατσιφαρα
     και εις το αντυγιρισμα χαλαζι και ανταρα...

  • Τσίτσος Βασίλειος Ήθελα να μουνα δεντρί , τις θύελλες να αντέχω , με χιόνια και με καταχνιά , να ' ρχεσαι και να σ' έχω ..
  • Τσίτσος Βασίλειος πως να μου στείλεις τη χαρά με μία μαντινάδα ,ξεχνάς απ΄ ότι φαίνεται μία ίσον μονάδα ..

  • Μαρια Αετου το μονοδεντρι στο βουνο εχει μεγαλη αξια
     γιατι αντεχει τον καιρο και αυτο εχει σημασια...

  • Μαρια Αετου σκαβω τα βαθη της Ψυχης πηγη χαρας για να βρω και να σου στειλω...να χαρεις...και να το καταλαβω...
    !
  • Τσίτσος Βασίλειος Το μονοδένδρι στο βουνό τις Αστραπές φοβάται , κάθε που μένει μόνο του μονάχα αυτό θυμάται ..

  • Τσίτσος Βασίλειος Μονάχα και που σκέφθηκες πηγή χαράς να στείλεις , ξεχείλησα από χαρά , τρέξε να τ' αναγγείλεις ...


  • Μαρια Αετου το μονοδεντρι εμαθε να ζει μεσα στην μπορα οι αστραπες και οι βροντες δεν το τρομαζουν τωρα...

  • Τσίτσος Βασίλειος τώρα που μου δωσες Χαρά ,σαν δώρο για δικιά μου σε ευχαριστώ από καρδιάς , να σαι΄καλά , Χαρά μου ...

  • Μαρια Αετου και αν σκεφτηκα την ομορφια ετουτης δω της πλασης στους φιλους μουθα το χρωστω και αυτο μην το ξεχασεις.....

  • Μαρια Αετου φιλος για φιλο χανεται ο εις τον αλλο νοιωθει γι αυτο και ο παραδεισος για την φιλια εστρωθει...

  • Τσίτσος Βασίλειος Σου τόχω πει πως δεν ξεχνώ , όρκο βαρύ σου κάνω , και μόνο με τη σκέψη σου ,αν θέλεις θα πεθάνω ...

  • Μαρια Αετου ποιος λαχταρα τον θανατο να ζησει ενος φιλου..που ειναι σαν να αποζητα το σβησιμο του ηλιου...

  • Τσίτσος Βασίλειος γι αυτό και στέλνω σου φιλιά , κι αυτά είναι φιλία , μα είναι και καλή αρχή για μια άλλη αγγελία ..

  • Μαρια Αετου αρχοντας εισαι αρχοντας..και αυτο να το θυμασαι... η λεβεντια στον ανθρωπο στολιδι..να καυχασαι.....

  • Τσίτσος Βασίλειος Φίλα με αν θες να σε φυλώ , και φυλακτό να κάνω να μην πλησιάζει σου κακό και δώρο να στο κάνω ...

  • Μαρια Αετου ασπιδα για τους φιλους μου θα γινω και τουφεκι...και οποιος σταθει στο διαβα τους μαυρο αστροπελεκι....

  • Τσίτσος Βασίλειος Φεύχει μου ο νους μα η σκέψη μου ρίζωσε πια κοντά σου το πιό μεγάλο , που 'χεις δει ποτέ απ΄τα άρματά σου ....

  • Μαρια Αετου Φιλια λεξη ιερη στον κοσμο δεν ειν αλλη απου μπορει απ τα βασανα καθ Ψυχη να βγαλει....

  • Τσίτσος Βασίλειος Καλή συνέχεια , Αητέ της΄μάννας σου καμάρι , καλότυχος ό αητός που ταίρι θα σε πάρει ...

  • Μαρια Αετου καλη συνεχεια αρχοντα και παντα να θυμασαι οτι τιμω τους φιλους μου και φιλος μου λογασε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου