ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ....

φεγγαρι χαρη σου ζητω μεσα απο την καρδια μου...
να αναπνεει δωσε του το βαθος τις αναπνιας μου..
και αν ειναι η τελευταια μου αναπνοη χαλαλι...
πεθαινω γω..για να μην μπει οτι αγαπω στον αδη..του φεγγαριου παραγγειλα να ρθει εκια που μενεις...
εκια που μαγια και ονοιρα για την Αγαπη δενεις....
και απο ολα σου τα ονοιρα να μου χαρισει ενα...
κεινο απου χαρτογραφει το ειναι σου και σενα....ΕΓΩ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΣΤΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ...ΝΑ ΜΕ ΘΩΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΩ ΩΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ.....ΜΑ ΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΜΙΑ ΑΛΑΡΓΙΝΗ ΚΑΙ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ..ΚΟΨΤΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΑΖΙ..ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ.....ΚΑΙ ΓΩ ΕΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΩ ΘΑ ΛΕΩ ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΑΝΤΡΙΕΥΕΙΣ ΝΑ ΘΕΡΙΕΥΕΣΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΜΟΝΑΧΗ ΝΑ ΖΗΣΩ......ΕΓΩ ΣΤΙΣ ΛΕΣΧΑΣ ΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΦΩΛΙΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΤΗΣΩ.....ΚΑΙ ΑΝΕ ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΟΥ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΦΥΓΕ ΠΑΛΙ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου