ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

ΟΤΑΝ ΜΑΘΟΥΜΕ...

Οταν μαθουμε να αγαπαμε ,να ζεστενουμε,να αφουγκραζωμαστε τον πονο του αλλου οχι κανιβαλιζωντας αλλα με διακριση,οταν μαθουμε να δενουμε τις πληγες των γυρω μας,οταν μαθουμε να σκορπαμε το χαμογελο και να στρωνουμε τα ροδοπαλα της ελπιδας στα γκρεμνα των συνανθρωπων μας τοτε θα αρχισουμε να μιλαμε για Χριστο...Οταν παψουμε να βαζουμε χαντακια στις Ψυχες των αλλων...Οταν μαθουμε να σεβωμαστε...Οταν γινουμε Ανθρωποι...
   
















  • Στυλιανος Ματθαιου Μαρία, άραγε τραγουδάς....κλαίς....ή ψέλνεις ; Το κειμενό σου, γιορντάνι στο λαιμό μας.......
  • Maria Ellin Ψελνω γονατιστη πανω απο τους πονους των ανθρωπων ,τους τραγουδω θουριους για να σηκωθουν και οταν τους βλεπω να σερνωνται κλαιω..Τους δινω τα φτερα μου να σηκωθουν πανω απο την απελπισια......Τους εμψυχωνω για να ζησουν περηφανοι Ο θουριος μου ακουγεται στα βουνα ...η ψαλμωδια μου στην Εκκλησια του χωριου μου και το κλαμα μου.....το ακουω μονον εγω..στο σκοταδι.. Στυλιανος Ματθαιου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου