ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ - FOR HELEN OF TROY


Ειμαι η Ελενη  της Τροιας

πινω απο του Ηλιου το τασι κρασι

ντυνωμε με το  αραχνωυφαντο φως της Σεληνης

τα αστρα στολιζουν τα μαλλια μου και φτιαχνουν στεμμα

Περπατω και ανθιζουν στο βημα μου τα μαγιατικα τρυανταφυλλα....

χαμογελω και γεμιζει ο αγερας ευωδιες

το βλεμα μου μερευει τα ελαφια του δασους

ηρθαν πολεμιστες  απο μερη μακρινα για να με αντυκρισουν..

ζωγραφοι ξακουστοι λαχταρησαν  να φτιαξουν το πορτραιτο μου

 για να μεινει στους αιωνες...

Ειμαι η Ελενη

 η ωραια Ελενη ευλογια και καταρα μαζι..

εσυρα τον πολεμο και την καταστροφη στο διαβα μου..

Πολεμιστες για μενα χαθηκαν...

πολεις γκρεμιστηκαν γυναικες συρθηκαν σκλαβες

γι αυτην την ομορφια..που γινηκε καταρα...

Γι αυτο τον απατηλο καθρεπτη που λεγετε ομορφια...

Ειμαι η Ελενη του Παρη,και του Μενελαου  η      Ελενη της Σπαρτης και της Τροιας

ενωσα δυο κοσμους..χωρισα δυο κοσμους..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου