ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Αυτος ειναι ο δικος μου Χριστος..

Πολλης λογος τελευταια για τον Χριστο..που βρισκεται..μην βαλεις την εικονα Του εκει,μην την πας αλλου,ειναι σκανδαλωδης ο τροπος που τον αναφερεις κ.α φαιδρα..
Ο δικος μου ο Χριστος συγχωρεστε με αλλα δεν φοβατε να λερωθει...
Κατεβαινει στα καταγωγια των ναρκωμανων για να παρει την συριγγα απο το χει του νεου παιδιου και να του δωσει ξανα την ελπιδα..
Μπαινει στους οικους ανοχης και σκεπαζει το σωμα της κοπελας για να της θυμισει ποσο ανεκτιμητος θησαυρος ειναι η σοφρωσυνη.
Παει στα εξαρχια και ακουει τις αγανακτισμενες κουβεντες των παιδιων με προσοχη και αγαπη..
Ο δικος μου ο Χριστος βαδιζει σε σκοτεινους και λασπωμενους δρομους.Αφηνει Κυριοι εσας τα 99 σοφρωνισμενα προβατα του και ψαχνει στα γκρεμνα της ζωης το απολωλος ΕΜΕΝΑ..
Αυτος ειναι ο δικος μου Χριστος...Γι αυτο τον αγαπω..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου