ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΑΗΤΟΣ---2

Αητος δεν ειμαι μα φτερα μου  χει ο Θεοςχαρισει
για να πετω να χαιρωμε τουτη την ψευτρα ζηση...

 

Μην τοναι κλαις τον Αετο πουσπασαν οι φτερουγες
γιατι δεν καταδεχεται να κατεβει στις ρουγες...




Ψηλα στο Γεροχαρακο Σταυραετος φωλιαζει
 και με τα αστραποβροντα το φωλεμα του σιαζει..




Το ταιρι του ο Σταυραιτος   στο ορη λαγωνευει
και μες στα νεφελωματα  πεταει και γυρευει...




Αητε μου οντε τραυματιστεις ξωμεινε στην φωλια σου
να μην χαρουνε οι εχθροι απ την λαβωματια σου


Ζηλευω του Σταυραετου  που στο γκρεμνο οταν φτασει...
δεν λεει πως θα γκρεμιστει..μα λεει πως θα πεταξει...





Δωσε μου αητε μου τα φτερα απουχεις να πεταξω
να παω σεψηλο βουνο και μοναχη να κλαψω...





Παιζει ο Αητος με τις βροντες και με τα μαυρα νεφη
μα και στα χαμηλωματα το βλεμα του προσεχει...

 


Ψαχνω να βρω εναν Αετο να το νε καμω φιλο
και να σου πει πως σε αγαπω θελω να το νε στειλω..




Στην γη σαν πεσει ο Αητος ο ουρανος δακρυζει
και χαιρετα πολεμιστη που πισω δεν γυριζει...




Στα πιο κρυφα μου ονειρα εναν Αητο  ζηταω
του ουρανου πολεμιστη να πω πως αγαπαω...




Δυο Αετοι μαλωνανε και τα βουνα βροντουσαν
και εκρυφτηκαν τα πουλια οπου και αν τρυγιρνουσαν 




Οντε θα δεις τους Αετους να τρυγιρνουν ομαδι
κατεχε οτι κυνηγος τους εβαλε σημαδι...




Ενας Αητος επροβαλε απο τον Ψηλορειτη
και γραφει με τα νυχια του Λευτερη στεκε Κρητη...




παιζει ο Αητος με τις βροντες και οι αλλοι το ζηλευουν
και κουζουλο τονε μετρουν ..δεν τον καταλαβαινουν....



Τιποτα δεν λαχταρισα οσο το πεταγμα του
ενος περηφανου  Αητου στα νεφελωματα του




Ζηλευω Αητε μου που πετας ζηλευω που γυριζεις
απου σε ο πρωτος βασιλιας στα ορη και το γνωριζεις....

  
Εγω μαι Κορη Αετου που τον Σταυρο φορουσε
και το Αγιο Δισκοποτηρο στα χερια του κρατουσε....

 

Κατεχε πως ενας Αητος μουδωσε τα φτερα του
και με εμαθε πως να πετω μεχρι το φωλεμα του....




Στην εδικη μου Αητοφωλια αλλον Αητο δεν βαζω
γιατι δεν θελω να καει οτααν αναστεναζω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου