ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

ΑΕΤΟΣ

Η μουν Αητος και πεταγα μα με ενα κοιταγμα σου
τσακισαν οι φτερουγες  μου και επεσα μπροστα σου


Ημουν Αητος και πεταγακαι ολα ηταν δικα μου
μα εκοψες τον δρομο μου και πηρες τα φτερα μου


Σαν τον περηφανο Αετο απλωσες τα φτερα σου
και σκενιωσε η σκεψη μου κατω απο την απλωσια σου



 Οτι και αν ονειρευτικα ειχε βουνα και νεφη
ειχε Αητων φτερουγισμα και αγριο αστροπελεκι



Εκια που θιαζω γω φωλια αλλο πουλι μην σιαξει
και με τα αναστεναγματα που βγαζω μην ταιριαξει..


 Ενας Αητος περηφανος το χωμα δεν παταει
μονο στων βραχων τις σχισμες τον χρονο του περναει


Μιας και δεν εισαι Αητος ψηλα γιατι κοιταζεις
αφου δεν εκαταφερες για να τους πλησιαζεις...





  


Αν θες να μαθεις να πετας με Αητους να κουβεντιαζεις
να σμιγεις με Αητοπουλα με Κεινα να ταιριαζεις...







2 σχόλια:

  1. Μην τόνε κλαις τον αετό απου πετά οντε βρέχει, μα κλαιγε το μικρό πουλί απου φτερά δεν έχει!!! Σου έγραψα Μαρία την μαντινάδα που έλεγε ο πατέρας μου! Καλο βράδυ!! Να είσαι καλά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω Ειρηνη μου!τιμη μου!καλο ξημερωμα κοπελα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή