ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ......

 


Οι φιλοι μου οργισμενοι χειμαροι
οι δικοι μου φιλοι αγριεμενοι αγερηδες
ακονιζουν μαχαιρια στα δοντια τους
αστραπες σκορπα το βλεμα τους
λαβα πυρινη η αναπνοη τους
καβαλαρηδες του πονου Σταυροφοροι ενος κοσμου καλυτερου
Ενος κοσμου που εκεινοι δεν εζησαν
τσαλακωμενοι δινουν το χερι στους πεσμενους
γιατι ξερουν πως ειναι να πεφτεις..
δινουν νερο στους διψασμενους
γιατι ξερουν πως ειναι να διψας για αγαπη
οι δικοι μου οι φιλοι γυριζουν στα σκοτινα
αναβουν φωτα για να μην πεσουν αλλοι
Προσευχωνται τα βραδια για να μην πατησει κανεις
εκει που πατησαν
οι δικοι μου οι φιλοι
δεν γυριζουν σε κανενα την πλατη
γιατι εχουν ζησει την περιφρονηση
οι δικοι μου οι Φιλοι ειναι μαυροι Αγγελοι,Σταυροφοροι
σε λασπωμενους δρομους,σε βρωμικα καταγωγια,σε σκοτινα αδιεξοδαΣκουπιζουν δακρυα,νανουριζουν φοβους,πολεμανε δαιμονες και εφιαλτες..
Οι δικοι μου οι Φιλοι ειναι Γυναικες και Αντρες
που χαμογελαν οταν ερχεται το τελος
γιατι ξερουν οτι δεν υπαρχει τελος...Οργισμενοι με τον καθωσπρεπισμο της Κοινωνιαςκοροιδευουν το ψευτικα φτιασιδια της
γιατι ξερουν οτι απο πισω κρυβεται Πονος και Σκοταδι..
Οι δικοι μου οι Φιλοι τιςς Νυχτες
φοραν τα μαυρα φτερα Τους
και ξεχυνωνται στον κοσμο της Αβυσσου
για να σωσουν Ψυχες
για να σκορπισουν Ελπιδες
για να ζωντανεψουν Ονειρα
Κομματιαζουν την καρδια Τους και την μοιραζουν Αντιδωρο στους πεινασμενους του Κοσμου
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ......

2 σχόλια: